Regulamin sklepu

Sklep internetowy www.oily.pl prowadzony jest przez firmę Top Management, z siedzibą w Dąbrówce (05-252) przy ul. Kościelnej 45K, nr NIP 638-157-20-08, REGON 240831413. Kontakt dla klientów pod następującym adresem mailowym sklep@oily.pl  „Sprzedawca”

I. Postanowienia ogólne

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

II   Zasady składania i realizacji zamówień

1.    Zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym przyjmowane są:   poprzez stronę internetową www.oily.pl.
2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu.
3. Realizacja zamówienia następuje:
– w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą zaksięgowania wpłaty zgodnej z wartością zamówienia na koncie Sprzedawcy,
– w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – po zakończeniu procedury składania  zamówienia.
4. Zmian w już złożonych zamówieniach można dokonywać zanim zostaną one przekazane do wysyłki. Realizacja zmian w zamówieniu możliwa jest poprzez kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:
– drogą mailową sklep@oily.pl
– telefonicznie +48 790 660 222

5. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą dotycząca zakupu danego produktu w ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy wskazany przez Klienta.
III Ceny towarów

1. Wszystkie ceny podane w ofercie sklepu wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

2. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie sklepu internetowego przy produkcie w chwili składania zamówienia.
3. Na całkowitą wartość zamówienia składa się: cena towaru i koszty przesyłki.
IV  Koszty i sposoby dostawy

Obecnie prowadzimy wysyłkę zamówień jedynie na terenie Polski.

Koszty wysyłki:

  • Kurier 48h (Poczta Polska): 11 zł.
  • Kurier 48h pobranie (Poczta Polska) : 14 zł.
  • Przy zakupie powyżej 90 zł i przedpłacie przelewem transport Gratis

V Czas realizacji zamówienia

1. Każdy produkt znajdujący się w ofercie ma określony czas realizacji. Jest potrzebny na zamówienie towaru u dostawcy, dostawę do magazynu, skompletowanie zamówienia oraz nadanie paczki na pocztę bądź kurierowi. Uwzględniane są jedynie dni robocze.

2. Czas realizacji zamówienia, zawierającego produkty o różnym czasie realizacji, wynosi tyle, ile najdłuższy czas realizacji z zamówionych produktów.

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji + przewidywany czas dostawy

3. Czas realizacji zamówienia jest nie dłuższy niż 14 dni.
VI Zwrot towaru – odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827; „Ustawa o Prawach Konsumenta”), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny oraz obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.

2. Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając Formularz zwrotu towaru. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, który znajdziesz poniżej.

Przesyłkę nadaj na adres:
Top Management Patrycja Bydlińska

05-252 Dąbrówka
ul. Kościelna 45K

NIP 638-157-20-08
REGON 240831413

3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego nadania. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

a)  której przedmiotem jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
b)    której przedmiotem jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c)    której przedmiotem jest towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja………………….……………niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy………………………………..……

Data odbioru ………………………………………..……………….
…………………………………
Podpis konsumenta

VII Reklamacja

1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i powinny być  wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
2.  Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi rzeczy bez wad.
3. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar jest wadliwy.
4. Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania.

5. W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

wymiany towaru na nowy;
naprawy towaru;
obniżenia ceny;
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

6. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić towar lub usunąć wadę bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
7. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli konsument w momencie zawarcia umowy wiedział o wadzie, np. towar był sprzedawany po obniżonej cenie z uwagi na określoną usterkę. Wada ta nie będzie podlegała reklamacji, ale towar można zareklamować, jeżeli ujawni się w nim inna usterka – nieznana konsumentowi w momencie zakupu.

8. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w dowolnej formie.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt:

drogą mailową sklep@oily.pl
telefonicznie +48 790 660 222

9. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon lub fakturę) oraz opis wady reklamowanego towaru.

10. Sprzedawca rozpatrzy reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli w ciągu 14 dni Top Management  nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione.

11. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

12. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klienta przez Sprzedawcę, Klientowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do wyżej wymienionych procedur określają każdorazowo przepisy prawa regulujące ich zastosowanie i przebieg (np. możliwość skierowania sprawy, za zgodą Klienta i Sprzedawcy, do stałego polubownego sądu konsumenckiego).

Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo transakcji

Powierzone nam dane osobowe są przetwarzane przez Top Management, z siedzibą w Dąbrówce (05-252) przy ul. Kościelnej 45K wyłącznie w celach realizacji zamówienia. Każdej osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Administrator wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Serwisu przez Użytkownika. Pliki typu cookies zapisują informacje dotyczące obszarów: na temat sesji, ostatnio oglądanych produktów, oddania głosu w ankiecie. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.